خیلی خوبه اگر گرافیک را هم بالاتر می آورد بهتر بود.
خیلی خوبه اگر گرافیک را هم بالاتر می آورد بهتر بود.
این لینک اصلی هستشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط abbasg4 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه در واقع پچ گرافیک رو بالا نمیبره فقط باگ ها رو رفع میکنه و کارهایی از این قبیل...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcp30 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks