شما توي آپشن بازي ببينيد كدوم كليك تعريف شده براي اينكه از ماشين بيرون بياد ! خبرشو بديد و بگيد كدوم كليك !
کاربر شهرسختافزار
شما توي آپشن بازي ببينيد كدوم كليك تعريف شده براي اينكه از ماشين بيرون بياد ! خبرشو بديد و بگيد كدوم كليك !
کاربر شهرسختافزار
محسن جان ببخشید ولی من که بازی می کردم دکمه رفتن تو با بیرون اومدن از ماشین یکی بودند حالا که شما می فرمایید پس حتما چک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M O H 3 N
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks