یه ساله کامپیوتر بستم یکی دیگه برام اسمبل کرد اون موقع چیزی نمی دونستم و گرنه خودم میبستم
یه ساله کامپیوتر بستم یکی دیگه برام اسمبل کرد اون موقع چیزی نمی دونستم و گرنه خودم میبستم
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز من موردی نیست شما اگه باز میخواید مثل قبل بازی رو روی حالت low بازی کنید بهتر همون ویندوز قبلیتون رو نصب کنید چون ویندوز 10 هنوز جا داره برا اصلاح شدن و رفع مشکل ولی نباید از این پردازنده انتظار معجزه هم داشته باشینبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط karbalad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط RAVYY در تاریخ 17-12-15 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks