اگر عحله ندارید تا اواخر 2022 دیگه سری رایزن 7000 و اینتل 13 هم میان و گزینه بیشتری برای انتخاب خواهید داشتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pat-_-rik برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تنها مشکل بحث ارزش پول هست و ممکنه سال دیگه با همین پول حتی i3 نسل 12 هم نشه گرفت (یا بلعکس بشه i7 نسل 13 گرفت که اولی احتمالش خیلی بیشتره البته)
مگر اینکه سرمایه به ریال نباشه.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks