سلام مهندس عزیزم
ممنونم از پیگیری و پاسخ خوب شما
من نهایتا تا 7600000 اگر هم یکخورده بیشتر شد مشکلی نداره این هزینه برای کیس هست اگر هم ارزون تر شد چه بهتر که مدل مناسبی باشه و کار من رو حواب بده چون من می خواهم تهویه دستگاه خودم خیلی خوب باشه مهندس جان.
در مورد فن کیس می توانم تا 2 میلیون هزینه کنم نهایتا خیلی کم بیشتر.
ممنونم از محبت و لطف شما دوست عزیزم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks