درود
دوست من همینطور که نیمای عزیز گفتم سوالتون گیج کنندس
شما الان با 1 گرافیک و با کابل مانیتور بدون مشگل وارد ویندوز میشین؟
درود
دوست من همینطور که نیمای عزیز گفتم سوالتون گیج کنندس
شما الان با 1 گرافیک و با کابل مانیتور بدون مشگل وارد ویندوز میشین؟
cpu :e5200
gpu :ati 4850
ram : king 2 gig
hdd : 160+80+500+40
psu 530 green
& xbox 360
ston cold (14-12-14)
کاربر شهرسختافزار
بله دوست گل دو کارت من قابلیت کراس فایر نداشتن و نصب دو تاشون که هم مدل هم بودن اشکالاته زیادی بوجود می اورد الان یک کارت نصبه همه چی خوبه hdmi مشکلی نداره دیگه ویندوز بازی راحت میاد بالا ولی کمی هنگ دارم بعضی وقتها میام یه چیزیو باز کنم هنگ میشه سیستمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SOHR@B برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks