باس رم رو چک کردم ۲۴۰۰ بود فکر کنم با پردازنده ۴۴۰۰ اینتل سازگار نیست باید ۲۱۳۳ باشه(اگه اشتباه نکرده باشم)
اینترنت Dial-up
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
قوانین فروم
Bookmarks