الان اینتررو سیستم هست نرم افزارها هم همگی در سایت ایسر مربوط به وین 8.1 اپدیت شدن و من دانلودشون کردم حتی بایوس هم جدید اپدیت کردمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این نرم افزار رو میترسم دوباره بریزم کیبورد قفل میشه نمیدونم مال چکاری هست
TouchPad Synaptics Driver






پاسخ با نقل قول
Bookmarks