بله .. همونطور گفتم هر دو حالت رو تست كنيد
کاربر شهرسختافزار
درود
با زدن دستور زیر در خواست بارکد میکنه وسریال میکنه سریار را ورد میکنم باز با ارور مواجه میشم
mac w2
*MoJtAbA* (27-01-14)
کاربر شهرسختافزار
درود
mac w2 ente
دستور بالا را میزنم درخواست بارکد و سریال میکنه وقتی سریال را دو بار وارد میکنم با ارور موجه میشم
*MoJtAbA* (27-01-14)
کاربر شهرسختافزار
درود
کدوم دستور؟
*MoJtAbA* (27-01-14)
*MoJtAbA* (27-01-14)
کاربر شهرسختافزار
درود
استاد عزیز تمام مراحل گفته شده را انجام دادم بعد دستوری گفتید انجام دادم صفحه عکس بالا میاد بعدش نمیدونم چیو بزنم
*MoJtAbA* (27-01-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks