سلام مجددبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mohammad-RI برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینکه cpu مشغول بشه در هنگام پخش فیلم مشکلی نیست چون در حال کدگشایی نرم افزاری هست ، اما درسته ، اگه از پردازنده های جدیدتر تهیه کنید مصرف و گرمای کمتری دارید چون کد گشایی به صورت سخت افزاری انجام میشه
بستگی داره منظورتون از کار عادی چی باشه ، تسک ها رو ببینید که برای چه کارهایی دارن از پردازنده استفاده می کنن ، چک کنید ویروس نداشته باشید یا سرویسی از ویندوز بی فایده کار نکنهبعضی اوقات تو کارهای عادی هم اینطور میشه ...
متاسفانه نمیدونم این کارت گرافیک از کدگشایی سخت افزاری این کدک پشتیبانی می کنه یا خیر ، اما در هر حال سیستم بدی نیست و الان وقت خوبی برای خرید کارت گرافیک نیست ، خصوصا با اینکارهایی که نوشتید و خوشبختانه سیستم داره به خوبی کار رو راه میاندازه ، فک می کنم ارزشش رو داشته باشه ی مدت صبر کنید تا سری جدید رایزن بیادبیت ریت فیلمام معمولا 4 گیگ با بیت ریت 5000 یا 6000 کیلوبایت بر ثانیه...
گرافیک و مادربردم که از رده خارج شده... گرافیکم R9 270X و مادربرد H97M-E35 ... ارتقا که نه ...کلش رو میخوام بفروشم.
8400 در فرکانس پایه 65 وات مصرف می کنه ، 1600x در فرکانس پایه 95 وات مصرف می کنهبعد یه سوالی داشتم. از نظر حرارت کدوم پردازنده برتری داره؟ از نظر فشار کاری مثلا کدوم درصد کمتری دارند؟
اما در حالت توربو مصرف 8400 از 1600x بیشتر میشه به همین حالت هم گرمای بیشتری داره اما ی مورد دیگه هم که هست چون زیر ihs رایزن ها لحیم هست بهتر گرما رو منتقل می کنند و خنکتر کار می کنند
متاسفانه سوال آخرتون رو درست متوجه نشدم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول


Bookmarks