بالاش هم میشه نصب کرد اما فن ها رو بیرون کیس تو بالا باید نصب کرد، چون ارتفاعش اجازه نمیده هم فن و هم رادیات تو سقف باشن و به مادربرد و هیت سینکش تلاقی نکن.
اما فن ها از بالای کیس پیچ بشن میشه که البته خب ظاهر رو خراب میکنه.
جلو ولی تا 360 میشه نصب کرد.
ولی دقت کنید باعث میشه هوای داغ داخل کیس بیاد و هم چنین با میزان کمتر چون رادیات جلوی فشار رو میگیره، بهترین کار اضافه کردن فن تو اون یکی سمت رادیات هم هست.
البته فقط با 240 یا 280 میشه این کار رو کرد.
یعنی رادیات جلو باشه اما هر دو طرفش فن نصب باشه که بتونه هوای بیشتره وارد کیس کنه.
برای تهویه بهتر دو فن هم رو سقف نصب بشه که هوای داغ رو به سرعت خارج کنه.
AIO ها هم بله نسلای اولیه شون مشکلات LEAK داشتن، اما الان مدل های معروف هیچ مشکلی نداره و ANTI - LEAK هستن و سالها براتون بدون مشکل کار میکنن.
فقط طریقه نصبش تو کیس هم مهم هست. پمپ نباید بالاتر از رادیات باشه.
پیشنهادم برای چیزی که قیمتش مناسب باشه و در حین حال برند خوب و جواب پس داده باشه ، و AIR FLOW و AIR PRESSURE خوبی داشته باشه
Silverstone PF 240 هست که از مدل کولر مستر و دیپ کول بهتره (هم رده کورسیر هست که قیمتش دو برابره اینه.)
مشکل نشتی تو OPEN LOOP ها بیشتر رخ میده یا مثل یه مدلی که کورسیر ساخته بود و با یکم خم کردن نشتی میداد. به جز اون باقی که جواب پس دادن بسیار گزینه بهتری از ایر کولینگ هستن چون قدرت خنک کنندگی بیشتری دارن و جا کمتری میگیرن و با هیت سینک مادربرد یا ارتفاع رم ها تداخل ایجاد نمیکنن.
خود یوتیوبرهای معروف هم زیاد از AIO ها استفاده کردن وخود بنده از همون اول که اومد روی سیستمهای متفاوت نصب کردم و همه سالهاست دارن کار میکنن.
باقی قطعات رو چی انتخاب کردید؟






پاسخ با نقل قول

Bookmarks