خمیر که تو شهر ما جنسه خوب نبود هرچی ما گشتیم.تو سایتایه دیگه هم که حتی ماله مغازه های شیراز بودچیزی من یکی که پیدا نکردم.فک کنم چیزه خوب گیرت نیاد.اگه اومد به ما هم بگو
در رابطه با چسب هم من با انجمن www.overclockers.com در میون می زارم ببینم چی می شه.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks