من جایی شنیدم که درون پل شمالی چیزایی مثله Controller ، حفاظ ، و ... ( پنج تا چیز بود ) وجود داره
این مطلب درسته ؟!
کاربر شهرسختافزار
من جایی شنیدم که درون پل شمالی چیزایی مثله Controller ، حفاظ ، و ... ( پنج تا چیز بود ) وجود داره
این مطلب درسته ؟!
تو چیپست های قدیمی بله موارد دیگه مثل مموری کنترلر هم بود . ولی این وظیفه در سیستم های امروزی به پردازنده منتقل شده است و اکثرا مادربردها تک چیپ شدند و معماری دو پل تقریبا منسوخ شده .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MohamaD.MsgH برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این هم G41 اینتل
که IGP و مموری کنترلر درون چیپ شمالی هستند .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
david-ebi (23-06-15), MohamaD.MsgH (22-06-15), SajjadKhati (22-06-15)
کاربر شهرسختافزار
میشه راجب اجزای چیپست های قدیمی و نحوه کارشون یه توضیح بدین ؟! (خیلی بهش نیاز دارم)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مطلب زیاده درباره چیپ شمالی کافیه تو گوگل سرچ کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MohamaD.MsgH برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
david-ebi (23-06-15), MohamaD.MsgH (22-06-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks