اول بایوس بعد فن لازم دارید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط black co برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اول بایوس بعد فن لازم دارید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط black co برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
هم بایوس رو آپدیت کردم هم یه فن Deep Cool گرفتم بازم مثل قبله حتی با استفاده از Over Drive
پست ها خیلی به هم ریخته شده . بهتره یک تاپیک جداگانه بزنید که پست کاربران اشتباه نشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط black co برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همراه با شات کامل از hwmonitor و فنی که تهیه فرمودید .
black co (29-08-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks