دو رم باس 1600 بهتره چون دوال چنل ميشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sambkalah برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله ميشه . بايد ssd 60 گيگ بگيري
دو رم باس 1600 بهتره چون دوال چنل ميشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sambkalah برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله ميشه . بايد ssd 60 گيگ بگيري
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks