یعنی نخرمش ؟؟ نگفتین در مقایسه با گیگا و ایسوس چطوره و کیفیتش ؟
کاربر شهرسختافزار
یعنی نخرمش ؟؟ نگفتین در مقایسه با گیگا و ایسوس چطوره و کیفیتش ؟
برند بدی نیست . G41MD فقط خیلی مدل خوبی نیست . خرابی هاش نسبت به مدل های مشابه این سازنده پایینترهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ir.warez برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دو تا 4 گیگ بگیرید خوبه
DOOM999 (27-04-20)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks