احتمالا تعمیرکار دفعه قبل با حرارت چیپ موبایل شما را مجدد ریسولد کرده ولی این کار به دلیل اصولی نبودن باعث خرابی مجدد میشه . باید تعمیر کار مجرب پیدا کنی تا چیپ دستگاه را ریبال کند .
احتمالا تعمیرکار دفعه قبل با حرارت چیپ موبایل شما را مجدد ریسولد کرده ولی این کار به دلیل اصولی نبودن باعث خرابی مجدد میشه . باید تعمیر کار مجرب پیدا کنی تا چیپ دستگاه را ریبال کند .
DOOM999 (08-07-18), javaheri69 (08-07-18)
کاربر شهرسختافزار
بسیار عالی مهندس.در زمینه موبایلم قوی هستی..برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ی سوال داشتم ریبال یعنی چی؟؟
چون یک گوشی هواوی وای ۵۱۱ هست گفتن اول تغذیه بعد سی پی یو ریبال بشه
فرستاده شده از HUAWEI G610-U20ِ من با Tapatalk
یعنی چیپ bgaبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javaheri69 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باید دوباره با شابلون مخصوص بال گذاری بشه و مجدد با bga روی برد سولد بشه
- - - Updated - - -
تعمیرکار مجرب باید پیدا کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir_coc برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DOOM999 (08-07-18), javaheri69 (08-07-18)
کاربر شهرسختافزار
ممنونم ازتون بعد یسوال این گوشی یماه قبل اینکه اینجوری بشه از پایین رفت داخل ماست ینی یکم ماست رفت تو سوکت شارجش بعد این گوشی باطریشم مشکل داره یهو زیاد یا کم میشه یجا رفتم تعمیر کنم گفت هارد گوشیتون سوخته خودشم نمونه همین گوشیو داشت ولی من ندادمش این گوشی قابل درست شدن هستش دیگه؟؟اخه خیلی جاها رفتم یا نمیدونستن مشکل چیه یا میگفتن دخلش به خرجش نمیارزه و ازین حرفا ولی من از گوشیم راضیم
- - - Updated - - -
بعد این روشن شدن یهویی و بعضی وقتا روشن شدن ربطی به حرارت گوشی داره ینی مصلا میشه چون گوشی داغ میکنه این مشکل براش پیش میاد
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks