برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط X Man
نميدونم چرا مردم اينجوري هستند حاضرن يه پست بدن ولي از دكمه تشكر اشتفاده نميكنن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بهنام جان مثل اینکه خودت هم بجای استفاده از دکمه تشکر پست اضافی داده بودی هااااا ...!