سلام بر عزیزان دل
والا از هونجایی که از همه پوشیده نیست از شما برنامه نویس ها هم پوشیده نباشه همون قدر که از سخت افزار سر در نمیاریم همون اندازه به توان 2 از نرم افزار سر در نمیاریم :دی
به عنوان پروژه اخر ترم برای درس ساختمان داده قراره حرکت اسب رو در شطرنج شبیه سازی کنیم.
البته نه این بخوام دوستان برام بنویسند اصلا این قصد رو ندارم فقط خواستم اگر خدا خواست و نوشتم کسایی که نیاز داشته باشن بتونن استفاده ببرن
و عزیزانی هم که سرور ما هستن بیان گیر بدن(همون نقد باکلاس ها) تا این کار رو بهتر انجام بشه.
-------------------
مسئله: اسب را از هر خانه ی صفحه ی شطرنج طوری حرکت دهید که به صورت متوالی تمام 64 خانه ی شطرنج را با یک بار و فقط با یک بار عبور از هر خانه ی شطرنج طی کند.
این مسئله از کتاب "ساختمان داده ها در c++" نویستده: ا.هورویتس س.سهنی د.مه تا ، ترجمه: مهندس حسین ابراهیم زاده ی قلزم در صفحه 119 یا در بعضی ئیرایش ها در صفحه 117 گفته شده هست






پاسخ با نقل قول
Bookmarks