سیستم عامل لئوپارد حدود نیمی از سهم بازار سیستم عامل های ژاپن در ماه اکتبر سال جاری را در اختیار گرفت. این در حالی است که لئوپارد تنها در شش روز آخر ماه اکتبر برای خرید در اختیار کاربران بود.
به گزارش فاوانیوز، سیستم عامل OS X Leopard که اولین به روز رسانی اصلی این سیستم عامل در دو سال اخیر است، حدود 53.9 درصد سهم بازار سیستم عامل های ژاپن را در اختیار خود دارد. این سیستم عامل از طریق 2200 نمایندگی فروش در این کشور عرضه می شود.
لئوپارد در دو نسخه ارایه می شود که نسخه ویژه یک کاربر با قیمت 14,700 ین (134 دلار) 46 درصد سهم بازار را در اختیار دارد و بسته خانوادگی پنج نفره نیز با قیمت 22,700 ین دارای 7.9 درصد از سهم بازار است. این نسخه های Mac OS X به ترتیب در رده های اول و سوم بازار سیستم عامل ژاپن قرار دارند.
سیستم عامل لئوپارد که در 26 اکتبر روانه بازار شد، در حال حاضر یعنی اواسط ماه نوامبر، 48 درصد سهم بازار سیستم عامل های ژاپن را در دست دارد که از این میزان 40.0 درصد متعلق به نسخه تک نفره و 7.5 درصد متعلق به بسته خانوادگی لئوپارد است.
سرویس پک 2 نسخه خانگی ویندوز XP با در اختیار داشتن 10.5 درصد سهم بازار سیستم عامل ها در ژاپن، نزدیک ترین رقیب نسخه تک نفره لئوپارد است.


 
 
 



 
            
            
 
             استقبال ژاپنی ها از لئوپارد اپل
 استقبال ژاپنی ها از لئوپارد اپل
                 
                    
                    
                    
                    
                
Bookmarks