سلام .
دوستان من یک مودم ADSL دارم و از طریق شبکه اینترنت رو به لب تاپ وصل میکنم.
حالا یک سوال: آیا این اینترنت رو میشه از طریق وایرلس لب تاپ به وایرلس گوشی به اشتراک گذاشت؟؟؟
بله میتونید .. یادتون باشه که ip رو هم به گوشی بدید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط germ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز میتونید بیشتر توضیح بدید؟مودم من کانفینگ شده و بدون آی پی کانکت میشه.
آیا منظورتون آی پی کانفینکی که توی اینترنت میره رو میگید؟
منتظرتون هستم در یاهو .
pc_hex
http://pchex.persiangig.com/ip.jpg
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks