مودمت رو از طریق لن به هاب سوئیچ وصل کن - البته قبل از اینکار مودمت رو بده به شرکت واست کانفیگ کنه
کاربر شهرسختافزار
سلام
من 7 تا کامپیوتر را در یک شرکت با یک هاب سوئیچ شبکه کردم و بین تمام دستگاهها پرینتر و اسکنر و درایوها و فایلهای لازم را نیز Share کردم مشکل از اینجا شروع شد که برای شرکت ADSL گرفتیم و یک دستگاه به ADSL الان وصله ولی سایر دستگاها نمی تونن به اینترنت وصل بشن و فقط با هم کانکت هستن
IP ADSl در حالت default gateway 192.168.1.1 تعریف شده و IP دستگاهها بصورت 8-192.168.1.3 تعریف شده تمام دستگاهها دارای نام مجزا بصورتPC01-PC8 نام گذاری و همه در قالب MS home group تعریف شدن
دستگاهی که به اینترنت وصل شده از طریق پورت USB به ADSL وصل شده و از طریق LAN به هاب وصل شده و 2تا local connection روی سیستم فعال شده
config دستگاهایی که به اینترنت وصل نیستن به صورت :
192.168.1.3 الی 192.168.1.7 IP user
subnet mask 255.255.255.0
default gateway 192.168.1.1
تعریف شده
و دستگاهی که به اینترنت وصله ، پورت LAN
192.168.1.8 IP user
subnet mask 255.255.255.0
خالی default gateway
و پورت USB local conection که اینترنت در اصل از طریق این پورت وارد دستگاه شده
به صورت تنظیمات AUTO قرار گرفته
و البته تیک مربوط به Share اینترنت را در قسمت Advance هم زدم ولی باز نتونستم با سایر دستگاهها به نت وصل بشم!
عضو VIP شهرسختافزار
مودمت رو از طریق لن به هاب سوئیچ وصل کن - البته قبل از اینکار مودمت رو بده به شرکت واست کانفیگ کنه
آي پي كارت شبكه ي سيستمي كه به اينترنت وصله رو 192.168.0.1 بذار و بقيه ي سيستم ها رو توي هم رنج مثلا" بعدي 192.168.0.2 و بعدي 192.168.0.3 و ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
موارد زير رو هم توي همه سيستم ها مثل هم بذار:
Subnet mask: 255.255.255.0
Default gateway 192.168.0.1
Preferred DNS Server: 192.168.0.1
Alternate DNS server: 4.2.2.4
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks