به 2020 هم زنگ زدم به من گفتن "اگه چراغ ADSL شما قطع و وصل میشه مشکل از خط شماست ... اگر اینگونه نیست با مخابرات تماس بگیرید مشکل رو بگید تا کارشناس بفرستن"
اومدم دوباره چک کردم دیدم زمانِ قطعیه نت علاوه بر چراغ اینترنت ، چراغ ADSL هم خاموش میشه! تا جایی که یادمه ADSL نباید خاموش بشه! منظور از نویز همینه؟ اگه اینه که خط مشکل داره اگر نه باز من سعی میکنم یه مودم دیگه گیر بیارم برای تست
ممنون از همگی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Bookmarks