اگه بخواهیم بین دو سیستم که یکی ویندوز 7 و دیگری ویندوز XP هست فایلی رو به اشتراک بزاریم تو xp باید چکار کنیم؟
کاربر شهرسختافزار
اگه بخواهیم بین دو سیستم که یکی ویندوز 7 و دیگری ویندوز XP هست فایلی رو به اشتراک بزاریم تو xp باید چکار کنیم؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks