درود.
IP دهیتون به چه شکله زمانی که از روتر و مودم در کنار هم استفاده می کنید؟
Firmware دیوایس هاتون آپدیت شده هستش؟
کاربر شهرسختافزار
کاربر شهرسختافزار
در موردFirmware مودم تازه آپدیت کردم اما مال روتر خیرمدم من 192.168.1.1 هست و DHCP مدم غیر فعاله.)
با فرض اینکه ایپی
192.168.1.100
255.255.255.0 (سابنت این رنج)
192.168.1.1 (ایپی مدم)
0.0.0.0
0.0.0.0
اینم که حتما استاتیک رو انتخاب کردم.
باقی تنظیمات روتر ( dhcp روتر فعاله)
مدم و dhcp را غیر فعال هستش.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks