mohammad1985 (03-11-15)
کاربر شهرسختافزار
درود
تفاوت شرکت های ایرانی و خارجی و پیشرفت شون اینجاست که بنده ایمیل زدم به ناشر کتابی و یک مشکل (اشکال در متن) رو به اطلاع شون رسوندم
امروز پاسخ دادند که ما به نویسنده اطلاع دادیم و منتظر پاسخ اون هستیم
بعد هم کلی تشکر کرده که من وقت گذاشتم اشکال را ارسال کردم و بعد هم گفته ما تاسف میخوریم که چنین چیزی پیش امده و هر چه زودتر به شما پاسخ میدیم
همه اینها در صورتی هست که شاید اصلا من اشتباه کنم و کتاب درست نوشته باشه!
آیا در ایران هم چنین شرکت ی سراغ دارید که به مشتری احترام بزاره؟ تازه منی که کتاب رو دانلود!! کردم و پول هم ندادم و اونها هم میداند در ایرانی خبری ا زخرید رسمی کتاب نیست..
متاسفانه در ایران وقتی مشکل داشته باشی و تماس بگیری..چه برخورد هایی که نمیشه... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بعد هم مصاحبه کنند که چرا جنس ایرانی استقبال نمیشه!
پس نباید ناراحت باشیم و بگیم چرا ما این جا قرار داریم و آنها آنجا!! هر مردمی، نان زحمات و برنامه ریزی در کارهاشون رو می خورند.. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط iranch در تاریخ 02-11-15 انجام شده است
mohammad1985 (03-11-15)
|
|
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks