بنده نزدیک ده سال هست که بعنوان کارمند پیمانی در یکی از شرکتهای صد در صد دولتی مشغول بکار هستم و در اکثر مواقع هم با ارباب رجوع سروکار دارم . کار من همیشه به موقع و مرتب انجام میشه ، صبحانه هم در منزل خورده میشه و حتی کار ارباب رجوع رو که خارج از ساعات کاری هست رو انجام میدم (قبل از ساعت 8 صبح و بعد از ساعت 4 بعد از ظهر) . اینو هم بدونید که من نهار رو پشت میز کاری میخورم که بازهم کار ارباب رجوع رو انجام میدم (شاید باور نکنید ولی واقعاً همینطور هست) ولی ارباب رجوع های خیلی کمی رو دیدم که احترام بنده رو نگه دارند و حتی بعضی هاشون بشدت پرخاشگری و توهین میکنن . وقتی به ارباب رجوع گفته میشه آقا پرونده شما یا مدارکتون ناقص هست یا پولی برای پرداخت مطالبات فعلاً موجود نیست جوش میاره فحش میده توهین میکنه یا حتی بوده مواردی که به درگیری فیزیکی کشیده شده . همین رو هم بگم که توهین به کارمند طبق ماده ۶۰۸ و ۶۰۹ مجازات داره که متاسفانه در شرکت ما به این قانون اصلاً توجهی نمیشه (در اسرع وقت با مدیرم درباره موضوع و نحوه اجرایی کردن این قانون صحبت میکنم) .
شما نمیتونید "وضعیت تاسف بار ادارات" که در عنوان تاپیک نوشتید به همه ادارات تعمیم بدید و توصیه میکنم یکطرفه قضاوت نکنید و درباره وضعیت تاسف بار ارباب رجوع ها هم مطلب بنویسید که اخلاق درستی ندارند .






پاسخ با نقل قول

Bookmarks