درود.
دوستان،سطح کیفیت یک سرویس و یا یک بنا،خودرو و یا هر محصولی،زمانی روشن میشه که وضعیتش در اوج بحران و شلوغی و سطح فشار بررسی بشه.
ما سخت افزاری ها وقتی بخواهیم پایداری یک CPU یا قطعه سخت افزار را بررسی کنیم،اونا به شدت تحت فشار پردازشی قرار میدیم.
معمار ها میگن وقتی بارون و برفی نیاد،هیچ سقفه ای چکه نمیکنه!
در مورد تعیین سطح کیفیت اپراتورهای تلفن همراه هم بهترین زمان ممکن،اوج برقرای تماس ها و ارتباطات هستش و عید در ایران نیز چنین شرایطی را ایجاد میکنه.حالا بگذریم از تبلیغات تلویزیونی که به اندازه ی سر سوزنی مبنای منطقی و عقلی نداره و توهین به شعور مخاطبین و بینندگان هستش.
اینبار میخواهیم در یک شرایط بی طرف یک نظر سنجی از شما کاربران گرامی داشته باشیم که میزان رضایت خودتتون و یا هر تجربه ای که داشتید را از اپراتور تلفن همراهتون در ایام عید بیان کنید.
منتظر نظرات شما کاربران گرامی هستیم.(شرکت برای عموم کاربران آزاد می باشد)








پاسخ با نقل قول
Bookmarks