بی نظمی، و رانت مشکل اصلی هست. مثلا باید دید قرارداد خودروساز ها بر چه اساس با قطعه سازان داره انجام میشه؟ مثلا یکی از نزدیگان ما 206 تیپ 5 خرید ، مدل 94برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط علی حسنی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان میشه 1.5 سال که داره اون رو..بدون هیچ اصرار و هیچ تاکیدی خود نمایندگی و کارشناس منطقه دستور تعویض این قطعات رو داد بستگی خراب بود!!
گیربکس کامل...ایموبلایز کامل..تهویه موتور...یک سری خورده کاری در جلوبندی...خرابی دسته برف پاک کن..سه بار تعویض تسمه و هرزگرد...من راستش اصلا یادم نیست بقیه کارها...الان هم روغن شدید کم میکنه و حدس نمایندگی برای تعویض رینگ هست... اینها همه در صورتی هست که قطعات موجود نیست در نمایندگی، باید امداد کنند از تهران بیاد...هزینه تعویض به نمایندگی رو بدهند..دو بار هزینه حمل ماشین به نمایندگی رو خود ایارن خودرو داده به خاطر دوره گارانتی بوده...
شما این همه هزینه رو لحاظ کنید..خوب مشخص هست...با اینکه قیمت گران به مشتری تحویل داده میشه ماشین، اما باز ایران خودرو ضرر میده..همش تو دوره گارانتی به خاطر قطعات بی کیفیت و نبود نظارت هنگان ساخت ماشین و کنترل نهایی، باید تعویض و سرویس بشه
Bookmarks