یخچال فریزر اسنوا رو در سال 89 خریداری کردم.بعد از یک مدت دیدم آب درون کشو آن جمع میشه و با شرکت تماس گرفتیم و در دوره گارانتی بود و یک قطعه رو تعویض کردند و مشکل تا ااان حل شده
اوایل سال بود که فن بخچال صدا میداد و سرویسکار آمد و تعویض کرد و البته در دروه گارانتی بود و هزینه اش خودمان دادیم..و مشکل خاص دیگه تا الان نداشته است.

نکات مثبت: شما با خود اسنوا در تهران تماس میگیریدو آنها خودشون هماهنگ می کنند و سرویس کار رو میفرستند برای شما..نیاز نیست شما دنبال سرویس کار بگردید.(یعنی آدرس و همه چیز رو دارند .فقط شما درخواست میدهید و میان منزل)
مشخصات وسیله خریداری شده + تعداد مراجعه سرویس کار + مشکل در هر بار مراجعه سرویسکار ، کاملا در سامانه خودشون ثبت هست..الان میدونند این یخچال رو ما کی خریدیم و چه مشکلاتی داشته و چرا..

یک بار هم رایگان خودشان یکی - دو سال پیش امدند و بازدید کردند محصول رو و نظر پرسیدند
نظر مثبتی نسبت به روند خدمات و پشتیبانی نسبت به محصول اسنوا دارم. تجربه خوبی در خرید جنس ایرانی رو داشت برام و خود محصول هم مشکل خاص ی نداشت و کیفیتی خوبی دارد.
1395/09/21