برای موفقیت کالاهای ایرانی نیاز به سالها کار و سرمایه گزاری انسانی و تکنولوژی هست . نیاز به بازنگری به شیوه های اخذ استاندارد و ... میباشد .
بخش کوچکی از شرکت ها با مدیریت خصوصی با ارتقا سطح کیفی و تحقیق توسعه موفق عمل کردند .
شما وقتی میتونی از تولید حرف بزنی که اول صنایع مادر شکل بگیره . نیاز به بازنگری فضای آموزشی کشور هم هست . آموزش دانشگاه ها و مدارس ما کاربردی نیست .90 درصد فارغ تحصیلان دانشگاه آماده بازار کار نیستند .
یکی از شرکت هایی که واقعا تونسته در حد استانداردهای آسیا و تا حدی اروپا حرکت کنه فاراتل هست . دوست نداشتم اسم ببرم .ولی واحد تحقیقات قدرتمندی داره .
باید کیفیت بالا بره در محصولات ایرانی بعد بدون نیاز به ترغیب مسائل ناسیونالیستی همه خرید میکنند این محصولات ایرانی را






پاسخ با نقل قول
Bookmarks