من دیگه میرم....اما شما سوالهاتون رو بپرسید
در اولین فرصت جواب میدم.
به قول سعید جان : از دکمه تشکر بیشتر استفاده کنید
من دیگه میرم....اما شما سوالهاتون رو بپرسید
در اولین فرصت جواب میدم.
به قول سعید جان : از دکمه تشکر بیشتر استفاده کنید
5 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 5 میهمان)
Bookmarks