سلام. دوستان کسی می دونه تا چند بسته تحویل می گیرن برای پست کردن؟
کاربر شهرسختافزار
سلام. دوستان کسی می دونه تا چند بسته تحویل می گیرن برای پست کردن؟
تا هر چقدر که شما بخواینبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirhossein5 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اونا که از کرایه بیشتر بدشون نمیاد ,میاد؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
amirhossein5 (12-01-15)
هر چی بیشتر بهتر :)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirhossein5 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دو مدل پست تو ایران هست پست دولتی که معلومه اسمش پسته
پست خصوصی مثا چاپار - تی پاکس - ارامکس- ایران پیام و .....
پست خصوصی معمولا هم سریعتره هم به صرفه تر
cpu :e5200
gpu :ati 4850
ram : king 2 gig
hdd : 160+80+500+40
psu 530 green
& xbox 360
AMD>INTEL (12-01-15), amirhossein5 (12-01-15), M3RS4D 50062 (12-01-15), mehrdad_ab (12-01-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks