یعنی پس مشکلی نداره تو یک خونه دو تا خط وصل کنم؟؟هم میخام adslمخابرات رو داشته باشم هم اسیا تک..خاطرم جمع باشه مهندس جان؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks