سلام
امروز مطلبی خواندم که جالب بود.
چطور است که ما همه پول گارانتی میدیم و وقتی یک قطعه ای خراب میشه ، سرویس به اون فردی که قطعه اش خراب شده داده میشه
و منی که قطعه ام خراب نشده(برخی اوقات به خاطر نگهداری فرد،قطعه آسیب نمی بیند) باید هزینه رو بدم و هیچ سرویس ی نگیریم؟
این تاپیک ببنید
مقایسه سرویس Uh-Oh شرکت HTC با خدمات سایر سازندگان تلفن همراه
من یک محصول میخرم مثل مادربورد. خوب هزینه گارانتی روی محصول کشیده شده. من هیچ استفاده ای از گارانتی نمی کنم.
آیا نباید بعد از اتمام گارانتی ، شرکت به نحوی ، این هزینه پرداختی که به شرکت دادیم را طوری برای کاربر جبران کند؟!
خوب فرق ما با اون فردی که از گارانتی استفاده کرده در چیه؟!






پاسخ با نقل قول

Bookmarks