سلام
امروز به یک کمپانی اون ور آب که تو زمینه موبایل فعالیت داره یک ایمیل ارسال کردیم و یک نظر دادیم.
این بنده خدا 2 بار اول ایمیل تشکر کرده
به طور مفصل هم توضیح داده که ما موردی که اعلام کردید رو تو برنامه گداشتیم برای پیگیری و رسیدگی و این دلایل هست که تا حالا چرا اقدام نکردیم
آخرش هم ضمن تشکر تاکید کرده که آقا نظراتت رو بفرست یا اگر نیاز داری حتما به این پیغام پاسخ بده تا کمک بیشتری بکنیم
حالا اون سری یک قطعه خریدیم از این شرکت های ایرانی ، نه جواب تلفنی میدن . نه ایمیل چک میکنن.یک وضعی راه انداختن. اگر زیاد پیگیر بشی میگه همینی که هست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تازه شرکت واسطه هست.یعنی اگر مثل کمپانی های آمریکایی بودن دیگه هیچی...
|
|
در شرکت های خارجی e-mail که بدستشون میرسه که اولین کانال روابط عمومی هست . مسئول به مدیر روابط عمومی گزارش میده و اون مسئله مطرح شده رو به قسمت مارکتینگ یا تکنیکال یا R&D ارجاع میده و اون قسمت موظف هست گزارش کامل و پاسخ رو برای مشتری ارسال و نسخه دیگرشو برای مدیر مربوطه و روابط عمومی فوروارد کنه . ولی تو اکثر شرکت های ایرانی شاهد اینطور مسائل نیستیم . البته هستند شرکت هایی که این روند رو در داخل هم دارند و طبق سیاست های شرکت اصلی پیش میروند .
SSA Hardware/Tech Editor
فیدبک گرفتن از مشتری یکی از رمزهای موفقیت اوناست.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks