سلام، وقت شما هم بخیربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Avajang برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من دوشنبه لپ تاپ رو حضوری بردم آواژنگ، هم با مدیر بخش خدماتشون و هم سرپرست تعمیرات صحبت کردم که طبیعتا گفتند چنین چیزی امکان نداره اینجا پیش بیاد و نپذیرفتند، و البته در نهایت هم نتیجه صحبتمون این بود که نه من مدرکی دارم که بتونم اونا رو قانع کنم، و نه اونها میتونن من رو قانع کنند، البته سرپرست بخش تعمیراتشون کاملا پذیرفت که تشخیص تعمیرکارشون اشتباه بوده و دانش این کار رو نداشته (چون لپ تاپ روشن میشد و فاکتور جایی که تعمیر رو انجام داده بود هم دید، عملا جایی برای انکار نداشت) در آخر فقط گفتن که اگر متوجه مسئله ای شدن به من اطلاع میدن...
من از آواژنگ یه برگه گرفته بودم که موقع پس گرفتن دستگاه تحویل داده بودم، اشتباه کردم از اون برگه عکس نگرفتم چون به فکرم نمیرسید یه شرکتی مثل آواژنگ این بلا رو سر من بیاره... ولی در هر صورت اگر عکس هم داشتم نمیتونست چیزی رو ثابت کنه چون لپ تاپ رو بعدش جای دیگه دادم برای تعمیر
شماره موبایلم تو سیستم ثبت شده که از طریق همون چک کردن و موضوع رو پیگیری کردن، ولی در هر حال دستم به جایی بند نیست.
همون دیروز از بازار قیمت گرفتم، اختلاف قیمت این دو تا cpu حدود 200 هزار تومان هست که یه مبلغی هم تعمیرکار میگیره برای باز و بسته کردن دستگاه، منم اعصاب زیاد ندارم که به خاطر این مبلغ قضیه ای رو پیگیری کنم که میدونم به نتیجه نمیرسه
ولی دیوانه نیستم که بعد از این برای خودم یا دیگران، قطعه ای با گارانتی این شرکت بگیرم...






پاسخ با نقل قول
Bookmarks