پاسخ: تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی پارمیس به نشانی : www.punicom.com
داداش شكايت كن يك دقيقه هم صبر نكن.
يه سري هستن تا زور رو سرشون نباشه هيج كاري انجام نمي دن..
انشاالله شما هم به نتيجه مي رسيد.
پاسخ: تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی پارمیس به نشانی : www.punicom.com
نقل قول:
داداش شكايت كن يك دقيقه هم صبر نكن.
يه سري هستن تا زور رو سرشون نباشه هيج كاري انجام نمي دن..
انشاالله شما هم به نتيجه مي رسيد.
مثل اینکه مجبورم اینکار رو بکنم، از بعد از ظهر ساعت 4 به بعد تا ساعت 8 غروب
پشت سر هم شماره تلفن این فروشگاه رو میگرفتم و همش میرفت روی پیغامگیر
جالبش اینه که یک شماره دیگه توی سایتشون هست که وقتی به این شماره زنگ
زدم یک آقایی برداشت و گفت این شماره تلفن منزل مسکونیه و تا حالا هزار نفر با این
شماره تماس گرفتن و اصلاً این تلفن مربوط به فروشگاه پارمیس نیست، شماره اینه :
0511-8820258
دوستان خواهشاً یک نفر با شماره تلفن اصلی این فروشگاه تماس بگیره و کد پیگیری
پست پیشتاز بسته ارسال شده من رو ازشون بگیره، چون من هر چقدر تماس میگیرم
میره روی پیامگیر، شماره فاکتور من هست 792، برای شیرینی هم یک کارت شارژ برای
کسی که کد پیگیری پست پیشتاز رو بگیره میفرستم.
شماره تلفن فروشگاه :
0511-8844852
با تشکر
پاسخ: تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی پارمیس به نشانی : www.punicom.com
معلومه كه كلافه شدي...
درك مي كنم..حس خوشي نيست... اعصاب ادم بهم ميريزه..
ديكه قضيه مالي به كنار...
من سعي مي كنم فردا زنك بزنم...
ولي دوست من خواستي جند روز ديكه هم صبر كن.. اكه به دستت نرسيد. به فكر مراحل قانوني باش.
پاسخ: تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی پارمیس به نشانی : www.punicom.com
نقل قول:
معلومه كه كلافه شدي...
درك مي كنم..حس خوشي نيست... اعصاب ادم بهم ميريزه..
ديكه قضيه مالي به كنار...
من سعي مي كنم فردا زنك بزنم...
ولي دوست من خواستي جند روز ديكه هم صبر كن.. اكه به دستت نرسيد. به فكر مراحل قانوني باش.
از شما دوست عزیز و سایر عزیزانی این که به این تاپیک سر میزنید و پیگیر هستید و تجربه خودتون رو در اختیار من
و بقیه کاربران قرار میدید خیلی خیلی ممنونم، ای کاش بتونم جبران کنم، هیچ وقت برای مال دنیا افسوس نخوردم
ولی از اینکه یک فروشگاه بخواد اذیت کنه و مشتری رو بلانسبت همه شما گوش مخملی فرض کنه و فقط موقع
پول گرفتن جواب مشتری رو بده و بعد از اون شماره تلفن رو بندازه روی پیغامگیر خیلی اعصابم خرد میشه.
چاره چیه تا آخر این هفته هم صبر میکنم ولی اگه کد پیگیری رو در اختیار مشتری بگذارن، اگه در نهایت جنازه قطعه
بدست گیرنده برسه طرف خیالش راحته که قطعش ارسال شده. اگه تبلیغ نباشه من از فروشگاه اینترنتی مشهد شاپ که اون
هم توی مشهد قرار داره خرید کردم، با این که قطعات زیادی نداره ولی از لحاظ پاسخگو بودن و طرز برخوردشون
و نحوه ارسال کالا و قرار دادن فوری و بلادرنگ کد پیگیری پست پیشتاز بعد از واریز پول به صورت خودکار و ... خیلی خوب
عمل میکنن ولی فروشگاه پارمیس با داشتن محصولات خیلی بیشتر از مشهد شاپ، بسیار مبتدیانه و ناشیانه
کار میکنه.
پاسخ: تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی پارمیس به نشانی : www.punicom.com
نقل قول:
حق با شماست، من به خاطر مشغله کاری که دارم و همچنین به خاطر موجود نبودن این مدل کالا در بازار شهر خودمون
مجبورم که به این شیوه خرید کنم و تا قبل از خرید از این فروشگاه مشکلی با باقی فروشگاهها نداشتم و کالا بدون مشکل
بدستم میرسید ولی این دفعه به مشکل برخورد کردم.
انشالله مشكلت حل باشه داداش كم پولي نيست
توكل كن به خدا
موفق باشي
پاسخ: تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی پارمیس به نشانی : www.punicom.com
سلام....
من امروز جند بار زنك زدم هم عصر هم صبح كسي جواب نداد..
:1. (27):
پاسخ: تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی پارمیس به نشانی : www.punicom.com
از فروشگاه هایی که سیستم خرید پستی ندارند اصلا خرید نکنید
ولی برای سخت افزار بحث فرق میکنه
مثلا اگر کالا برگشت بخوره و توی دفتر پستی بمونه و فروشنده نتونه رهگیری کنه - روی جعبه مشخصات مثلا نوشته هارد 500 به نظر شما این کالا به دست فروشنده میرسه؟ یا هاپولی میشه؟
پاسخ: تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی پارمیس به نشانی : www.punicom.com
نقل قول:
سلام....
من امروز جند بار زنك زدم هم عصر هم صبح كسي جواب نداد..
:1. (27):
خیلی لطف کردید دوست عزیز، پس به تلفن هیچکس جواب نمیدن
1 :تعداد فایل پیوست
پاسخ: تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی پارمیس به نشانی : www.punicom.com
امروز که فرصت نکردم برم دادسرا ولی از طریق اینترنت یک فرم شکایت برای پلیس فتا و یکی دیگه هم برای
وب سایت نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و یک ایمیل هم به مرکز رسیدگی به جرایم
رایانه ای ارسال کردم و فردا هم اگه فرصت کنم میرم دادسرا و یک شکایت هم اونجا مینویسم.
تایید فرم شکایت ارسال شده برای پلیس فتا
پاسخ: تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی پارمیس به نشانی : www.punicom.com
20 روز از ثبت سفارش من در این فروشگاه گذشته و هنوز چیزی به دستم نرسیده
تلفن فروشگاه هم پاسخگو نیست