سلام
امروز زنگ زدم ایران رهجو.
حدوا 30 دقیقه حرف زدم.
متاسفانه قضیه کمی حالت پاس کاری به خودش گرفت و من قضیه را برای کل شرکت توضیح دادم!!!
خوب که توضیح میدادم . وصل میکردند فرد دیگری./ و من از این بابت خیلی ناراحت شدم. حداقل یک بخش برای رسیدگی به شکایات مشتریان باید در نظر گرفته شود.
و یک سری افراد اصلا قضیه رو انداختند گردن من!!
اگر من قطعه رو خراب کرده بودم. بله هزینه پست باید پای من باشد. اما وقتی قطعه خراب تحویل گرفتم. چرا باید هزینه پست رو من بدم؟ اگر همه افراد سعی کنند الکی از حق خودشان کوتاه نیان،این اتفاق ها نمی افتد.
و خیلی تلاش کردم با دفتر مدیریت تماس بگیرم که من رو وصل نمی کردند . نمیدانم چرا!!
دست آخر وصل کردند به یک آقایی که نمیدانم چی کاره بود و شماره موبایل ما رو گرفت و ما منتظر تماس هستیم.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks