این عکس 3هفته قبل از تصادفمه. رفته بودیم کاشان واسه تفریح.
جالب اینجاست که 3 هفته بعد هم نزدیک کاشان تصادف کردیم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.electronicfiles.net/files/8710/IMG_0054.jpg
این عکس 3هفته قبل از تصادفمه. رفته بودیم کاشان واسه تفریح.
جالب اینجاست که 3 هفته بعد هم نزدیک کاشان تصادف کردیم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.electronicfiles.net/files/8710/IMG_0054.jpg
Failure is not an option
Agne (03-03-10), D J V A H I D (16-12-08), Emperatour (18-01-09), M A H R A D (08-12-08), PCminister (08-12-08), Shahryar (08-12-08), vandelin (02-09-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks