درودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
امید جان منظور از رزولوشن دیفالت همون 2560x1080 هست دیگه درسته ؟ من احساس میکردم با این رزولوشن مشکلی که در بالا گفتم پدیدار بشه یا به چشم بیاد
بسیار متشکرم مرصاد جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M3RS4D 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks