ممنون از توضیحاتتون ولی مطمئنید که N91 سیمبین هستش ؟
سپاس
Administrator
ممنون از توضیحاتتون ولی مطمئنید که N91 سیمبین هستش ؟
سپاس
کاربر افتخاری انجمن
این از بدیهیات هست مهراد جان...همون طوری که مهدی عزیز گفت سمیبین 9 و نسخه 1 هست...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D
با تشکر
بهنام:83:
سلام من يه گوشي در حد 300 تومان ميخوام كه صداي خوبي داشته باشه و L.c.d باكيفيتي داشته باشه اگه ممكنه بگيد چي بخرم؟
کاربر شهرسختافزار
سلام
یک برنامه player می خوام که بتوان فایلهای تصویری را توی موبایل ببینم و روی تصویر عقب و جلو ببرم .( w810i)
ممنون
عضو VIP شهرسختافزار
از KD Player v 0.9.5 استفاده کن!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط march_arash برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
arven_andomil (24-05-09), march_arash (24-05-09)
کاربر شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™Ali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
لينك دانلود خراب است ( در ضمن برنامه را فقط براي فايلهاي تصويري ميخوام)
ممنون
اصلا نیاز به برنامه نیست که!!!!!!!!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط march_arash برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
توی خود walkman در قسمت video این کارایی که شما میخاید رو میشه انجام داد. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در ضمن برنامه ریختن برای اینکارا روی گوشی های walkman زیاد کاره مقرون به وقتی نیست، خیلی سوال میپرسه
که ?allow read user's data و شمارو پشیمون میکنه!
میتونید امتحان کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ...
آخرین ویرایش توسط Agne در تاریخ 27-08-09 انجام شده است علت: اشتباهات تایپی
وقتی که حرف میزدی نفس نمیکشیدم، میترسیدم که حتی یک کلمه رو از دست بدم...
کاربر شهرسختافزار
آقا اين گوشي K970 به كامپيوترم وصل ميشه كرد يانه
تو جعبش كه سي دي و درايوري نبود
ممنون ميشم كمك كنين
من كابل كامپيوتر W700 را دارم با اون ميشه به كامپيوتر وصلش كرد
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks