چرا عزیز وقتی هک می کنم اینطوری میشه ، Hack رو که Disable می کنم درست میشه !
SSA Super V.I.P
چرا عزیز وقتی هک می کنم اینطوری میشه ، Hack رو که Disable می کنم درست میشه !
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
عضو VIP شهرسختافزار
شاید به خاطر Install Server باشه اینو امتحان و در فولدر Patchs بریز و فعال کن:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Patch: Installserver_Nokia5800_v20 by templove
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این تاپیک رو هم در نظر داشته باش:
نوکیا : هک کلیه گوشی های سری 60 ویرایش 3 و 5 (Pre FP1, FP1, FP2)
ببین با اینم مشکل داری برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks