سلامفرضا موس ما scroll ندارد. چطوری میتونیم صفحات اینترنتی رو بزرگ کنیم؟
کاربر شهرسختافزار
سلامفرضا موس ما scroll ندارد. چطوری میتونیم صفحات اینترنتی رو بزرگ کنیم؟
عضو VIP شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط iranch برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با کیبورد و دکمه های ctrl و +
برای کوچیک کردن ctrl و -
برای ریست در اندازه ی دیفالت ctrl و 0
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks