ddr3 corsair 3*2 1600
فقط از 1 gig رم رو پر کرد.
اگر اون نور sky light رو استفاده نمی کردم تو حدودا 10 ثانیه render می گرفت.
نور sky light به صورت کاملا دینامیکی پخش میشه.
png رو تا حالا امتحان نکردم.
از راهنماییت متشکرم.
منظور من تنظیمات و ابزار ها در خود برنامه 3ds max هست یعنی مثلا استفاده کردن از خطای دید و
ترفند هایی که در رندر همین خروجی رو میگیری ولی در اصل کارت رو جور دیگه و از طریق دیگه ای انجام دادی .
مثلا یک مکعب رو در نظر بگیرید که گوشه های کاملا تیز داره ولی با استفاده از یک دستور ساده بدون افزایش vertex میتونی گوشه هایی بدون تیزی داشته باشی.(با استفاده از سایه دادن روی هر بعد)
یا همون درختا که فقط تنه ی اصلی سه بعدیه و برگ ها روی صفحات کاغذی بوده و یک کلک توش استفاده شده.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks