شرکت MSI با معرفی سیستم نوآورانه پذیرایی و حضور و غیاب مبتنی بر هوش مصنوعی خود توانسته جایزه «برترین راهکار برای آینده اتصالات» را از موسسه IDC دریافت کند. این سیستم با اتصال اطلاعات کارکنان به مدیریت پشتیبانی، تجربه‌ای یکپارچه و خدماتی کارآمد ارائه می‌دهد.مؤسسه‌ی تحقیقاتی IDC (International Data Corporation) که به عنوان یک ارائه دهنده اطلاعات، خدمات هوش مصنوعی، مشاوره و برگزارکننده رویداد‌های بین‌المللی حوزه فناوری شناخته می‌شود، به تازگی برندگان رویداد Taiwan Future Enterprise برای سال 2024 را معرفی کرده است.


برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید


این رویداد یکی از معتبرترین برنامه‌های شناسایی و تقدیر از نوآوری‌ها و دستاوردهای دنیای دیجیتال به شمار می‌آید که هر ساله برترین شرکت‌های فعال در زمینه تحول دیجیتال، نوآوری در فناوری و ایجاد تغییرات مثبت در محیط کاری و صنعتی پیشرو را معرفی می‌کند.
از سال 2017، این رویداد به بررسی و ارزیابی پروژه‌های برجسته‌ای پرداخته که در حوزه‌هایی مانند هوش مصنوعی، اتصال دیجیتال، امنیت سایبری، و بهینه‌سازی فرآیندها اجرا شده‌اند. هدف اصلی این رویداد، الهام‌بخشی به سازمان‌ها برای بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و دستیابی به تحولات پایدار در راستای ایجاد ارزش افزوده است.
MSI یکی از برندگان IDC 2024 شد



امسال سیستم پذیرایی و حضور و غیاب شرکت ام‌اس‌آی به دلیل استفاده نوآورانه از فناوری هوش مصنوعی و تعهد به تحول دیجیتال، مفتخر به دریافت جایزه «بهترین در زمینه آینده ارتباطات» شده است.این سیستم معرفی شده توسط MSI در واقع یک راه‌حل تشخیص چهره مبتنی بر فناوری AI است که با سیستم سوابق وعده‌های غذایی و حضور و غیاب کارمندان یکپارچه شده و به سیستم مدیریت پشتیبان فروشندگان همکار ارتباط برقرار می‌کند.



برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید


این سیستم در واقع یک محیط کاری متنوع و انسان محور ایجاد می‌کند و باعث تجربه‌ای یکپارچه و کارآمدتر برای کامندان خواهد شد.
سیلونگ لین، معاون مرکز فناوری اطلاعات MSI پس از کسب این جایزه توسط ام اس آی عنوان کرد:
ما صمیمانه از IDC به دلیل شناسایی تلاش‌هایمان برای تحول دیجیتال تشکر می‌کنیم. بخش فناوری اطلاعات MSI سال‌هاست که به بهینه سازی فرایندهای شرکتی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و تجربه کارمندان اختصاص یافته است. این تیم از طریق تخصص فنی خود، به طور مداوم فرآیندها را برای ایجاد تحول عملیاتی، افزایش کارایی کارکنان و غنی‌سازی تجربیات تعامل با کاربر، بهبود می‌بخشد و در نهایت ارزش بیشتری برای شرکت‌ها ایجاد می‌کند.