سلام.خوب هستین.

ما یه مدتیه یه مشکلی داریم و نه کسی کمک میکنه و مشکل رو حل کنه.

همین مدت پیش بود که پیج کولرمستر یه مسابقه ایسنتاگرامی برگزار کرد.خلاصه ما یه باندل موس و کیبرد master keys lite Lبرنده شدیم.خلاصه بعد از مدتی تاخیرزیادی برامون ارسالش کردند.بعد از اینکه رسید دوباره تماس گرفتند پس بفرستم.من هم قضیه رو نمیدونستم.تا اینکه فک کردم 3 هفته اون ور و دوباره 3 هفته دیگه علاف شم فایده ای نداره.نرستم بهتره .اونا هم گفتند که احتمال داره مشکلی داشته باشه،گفتم ارزش نداره که اینقد مشکل بشه و...و اون موقع هم میخواستیم نقل مکان کنیم ..

وقتی پکیج رسیده بود برام پلمپ بود و بازش کردم ببینم که مشکل چیه.دیدم نو و ظاهرا بدون استفادست.و از مشکلش چیزی نیمدونستم.همین هفته قبل به یه بنده خدایی این کیبرد رو فروختم،وقتی براش رسید همون موقع اون با برداشتن کلید ها متوجه شده که کیبرد تعمیری هست.

هر کی نگاهی بهش بندازه معلومه که تعمیری هست.دقیقا تمام پیچ های زیر کلید ها که کیبرد رو از طریقش باز کنند و بتونند داخلش رو ببیند به ظرز عجیبی له شده و خوردگی دارند و انگار یکی نتونسته درست بازش کنه و ... اینطوری شده و حتی جاهای از کیبرد اصلا سوراخ بود.از موس هم همون دقیقه ای که بارش رسیده بود عکس فرستاد که موسش کارده هست و خط وخش دراه.دقیقا از تصویرش میشد فهمید که کارکردش بالایی یه و دو ماه هست.

از اون طرف که به پیج کولرمستر هم گفتنم،گفتند باید برداری ببری دفتر خدمات.من که از شهرستانم اینقد راه بردارم بیام و یا اون خریداری که اینو خریده از دزفول اینقد راه رو بردار بیاد.نه جوابی دیگه بعدش به ما دادند و ..

با اواژنگ تماس گرفتم و بعد از تماس های مکرر، جناب اقای ارمان ندافی تماس گرفتند و ایشون هم فرمودند که عکس هاش رو برام بفرستید.بعدش خبری نشد.و جوابی درستی از تماس هم نگرفتم.

الان باندل گارانتی تا سال 2019 داره.بنده خدا ببره به شعبه اواژنگ تو دزفول میگن خودتون پیچ های کیبرد رو دستکاری کردین و گارانتی باطله و کاری نمیشه کرد.امکان رفتن به دفتر خدمات کولر مستر هم وجود نداره.



حالا نمیدونم چطوری این مشکل برام پیش اومده.یعنی هی جنس تعمیری و کارکرده تو بسته بندی پلمپ بوده.یکی نیست بیاد مشکل ما رو حل کنه.بنده خدا فک میکنه من جنس دست دوم و تعمیر کرده به قیمت نو بهش دادم.دو هفته هست هر چه پیگیری میکنم کسی پاسخ نمیده.تا اینکه اینجا این تاپیکتون رو دیدم گفتم شاید بتونید مشکلم رو حل کنید.الان گارانتی که داره باید تعویض کنند این باندل رو.اخه این هم شد شانس که من دارم.یه چیزی میبریم و اون طرف اینطوری میشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید


خواهشا این مشکل رو برام حل کنید.برای تایید و اینکه راست میگم هم میتونید با خود پیج کولر مستر ارتباط برقرار کنین که بگن اره اینطور بوده.

چند مورد از تصاویرش رو زیر میتونید ببینید.


برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید



برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید



برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید


برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید


ممنون میشم مشکل رو بر طرف کنید.
سلام دوست عزیز
کیبرد را به شما گفتند که مرجوع کنید ولی شما متاسفانه پشت گوش انداختید . اگر همکاری می کردید . این موارد پیش نمی آمد . من به دوستان اعلام میکنم مورد را برای شما پیگیری کنند ولی قبول کنید کوتاهی از سمت شما هم بوده است .