انچه که بنده از اول شروع این تاپیک دنبال کردم به این نتیجه رسیدم که:
مثلا : اگر من صاحب یک سیم کارت باشم و اون سیمکارت در دست یه نفر باشه که از گوشی دزدی استفاده میکنه
و با شکایت صاحب گوشی ، رد منو میزنن و من میشم مسئول دزدیده شدن و ضرر صاحب گوشی، و باید تواناش رو بدم
پس من هرچه بگم کار من نبوده کسی باور نخواهد کرد چون قوانین میگه من مسئولشم
پس مجبورم مسئولیت اشتباهم رو(دادن سیمکارت دست افراد غریبه) به عهده بگیرم و تواناش رو پرداخت کنم درحالی که مقصر من نیستم.
..............................
مقصر نه شرکت آواژنگ است و نه این داداشمون مقصر کسی است که پاور رو از کارتن در اورده (اسمبل کننده) اما تاوانش رو صاحب قطعه داره میده
به نظرم استارتر عزیز بهتره بیشتر فکر کنه نباید یک طرفه قضاوت کرد
اواژنگ بهترین گارانتی رو داره و هر شرکتی باشه تابع قوانین است نه صداقت. حتی اگه خود کولر مستر هم بود به هیچ عنوان قبول نمیکرد.
چون اگه امروز آواژنگ اینو استثنا قائل بشه فردا موارد زیادی ممکنه بخوان سو استفاده کنند از این وضعیت.
بنده از پاورم خیلی خوب مواظبت میکردم حتی نایلون روی فنش رو هم جدا نکرده بودم بعد از 3 سال و خراب که شد
اواژنگ بدون حتی 1 سوال و زنگ برام تعویض کرد با آکبند.
نباید اشتباهات خودمون رو بندازیم گردن شرکت های گارانتی کننده.
امیدوارم مشکل دوست عزیزمون با تعمیر حل بشه. البته اگه قطعاتت خیلی با ارزشن مثل gtx1080 و ... حتما پاور نو بخر تعمیری ننداز ریسک داره.
موفق باشید
Bookmarks