ببخشید یه انتقادی بکنم از این دوست گرامی
زیرا شما که طرفدار یک جانبه اواژنگی چرا باید مشتری ضرر کلانی کند تا ما خیالمان راحت باشه که کار درست انجام دادیم...
وقتی بنده خدا داره میگه باز نکردم چرا میخاید بگید شما بازش کردی اعتمادمون به هم کجا رفته اخه این بنده خدا هم یکی مثل ما چرا باید دروغ بگه
دوست عزیز شما همین یک مورد رو میبینید
متاسفانه ما در گارانتی شاهد انواع سوء استفاده های این چنینی هستیم هرچند که در این مورد مشخص ما نمیگیم ایشون نیت سوء از کندن لیبل داشتن. با این حال همین سوء استفاده ها از گارانتی باعث شده دستورالعمل هایی تدوین و اجرایی بشه که مارو از ارائه خدمات منع کرده.