دوست عزیز،برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ATER برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میتونید برید و سوال کنید از فروشگاهی که نام برده شد، این کیس را قبلاً فروختند به تعداد محدود ایشون. پس این بحثی که شما میگید نیست. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در ادامه هم یک جریان بسیار مهم و اصلی را مطرح میکنم که حتماً بخونید تا متوجه بشید جریان کاملاً چیه ...
صحبت های شما کاملاً درسته و منطقی و این فقط محدود به این صنف هم نیست توی همه صنف ها در همه جای دنیا نه فقط ایران به این شکل هست که عرضه و تقاضا قیمت را تعیین میکنند و حتی در خارج از کشور، بازار آزاد تری داریم و در موارد مهم هم به این شکل هست. اما اونجا رقابت جلوگیری میکنه معمولاً ازش. شما هم به موضوعی که در ادامه میگم توجه کنید ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alphabeta برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز،برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ATER برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینجا اصل موضوع را میخوام براتون باز کنم. ببینید این شخص سفارش داده به صورت شخصی که براش به این تعداد بیارند و پول نقد پرداخت کرده که براش آوردند. یعنی خریده و براش آورده. اما اشتباه شما اینجاست که فکر میکنید این کیس را فقط به ایشون گفتند و اطلاع رسانی به بقیه نشده در موردش.
نه، به هیچ وجه این طوری نیست! بگذارید شفاف بگم. این کیس در لیستی که ما برای نمایندگان ارسال کردیم بود و همگی میتونستند سفارش بدند و سفارش نداد هیچکسی جز اون فروشگاهی که الان داره و نقدی ایشون بیشتر بار را شخصی خریداری کردند. این کیس هم همون طوری که گفتم هنوز به طور عام عرضه نشده و کل تعدادی که ما میتونستیم بیاریم کم بود و عرضه عمومیش تا یک ماه دیگه هست.
پس عرض کردم، درسته نظارت بیشتری از جانب ما می طلبه اونم به خاطر رضایت مشتری های عزیزی مثل شما اما در باطن نمایندگان هیچ کدوم سفارشی نزدند جز این شخص و موضوع این نیست که ما کل بار را به یکی گفتیم و دادیم. بلکه ایشون تنها کسی بوده که تعداد بالایی از این کیس را خریده و بیش از 90% بار را خریدند با اینکه هر نماینده دیگه ای هم میتونسته بخره. بعد هم لازم به ذکر هست که کل این باری که ایشون دارند تعداد بسیار محدودیست چون خود کولرمستر در اون برحه چون هنوز عرضه عمومی نمیخواست بکنه تعداد بالایی نمیداد و زیر 70-60 تاست.
تا یک ماه دیگه این کیس را عرضه عمومی میکنیم توی بازار و اون وقت میبینید که قیمت معقول تر و دسترسی بیشتری بهش هست. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در ضمن هر کالایی در هر جای دنیا تازه که میاد قیمتش بالاست و بعد میاد پایین. تا یک ماه دیگه عرضه عمومی تری میشه و قیمتش معقول میشه.
صحبتی خودمون با شما عزیزان:
ما شما را درک میکنیم و به همین دلیل هم هست که داریم موضوع را پیگیری میکنیم و حتی به دلیل این مشکلی که پیش اومده سفارشات برای عرضه عمومی را نزدیک به یک ماه سریعتر کردیم. اما شما هم باید ما را درک کنید و مقایسه کنید با اکثر برند هایی که اصلاً مشتری براشون هیچ اهمیتی نداره و اصلاً جایی ندارند که شما بخوایند اعتراض کنید چه برسه به به پیگیری و ... .
مثال خیلی ساده میزنم. تا زمانی که ایرانسل نبود، قیمت و شرایط تحویل سیم کارت به چه شکلی بود؟ یا ماشین ؟ آیا مردم جایی داشتند برای اعتراض و پیگیری؟ آیا کسی از همراه اول یا شرکت های خودرو سازی گفت ما بررسی میکنیم تا انحصار نشه و ... ؟ آیا کسی گفت نظارت بیشتر میکنیم یا کالا را زودتر موجود میکنیم که این مشکل حل بشه؟
طرح e-Support در کشورهای دیگه اجرا شده و این اولین بار هست در ایران داره اجرا میشه و با وجود اینکه ما تمام قد داریم حمایت میکنیم از شما عزیزان، شما هم باور کنید که وجود همچین پشتیبانی هایی توی ایران نوظهور و مفید خواهد بود و قطعاً نسبت به شرکت هایی که خیلی ساده در جواب شکایت مشتری میگند " همینه که هست " تفاوت داره.
پس ما هم نیاز به حمایت شما عزیزان داریم تا بتونیم واقعاً پیگیری کارهای شما را سریعتر و بهتر انجام بدیم. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Bookmarks